Egy majdnem büszke város krónikája

Egy év eltöltése egy majdnem büszke városban, egy nagy-nagy ország nagy-nagy folyama mellett.

Friss topikok

  • Abhinanda: Gyorsan kimentem a tetőteraszra megnézni, lemaradtam-e valamiről. De nem, India jól hallhatóan és ... (2009.08.06. 18:18) Kína egy újonc szemével
  • felegar: A múltkor, hála a Facebooknak, elgondolkodtam rajta, hogy mi az az 5 város, ahová önszántamból nem... (2009.08.05. 16:20) Ahh, szabadság!
  • ssüni: @felegar: Rob, nem csak te vagy irigy! :-) (2009.08.01. 19:11) Selyem
  • Abhinanda: Nézze, én nem értek se Tibethez, se a gazdasághoz, úgyhogy nem is tudok olyan nagyívű következteté... (2009.07.13. 21:36) Tibbat
  • orangeman: Az én Jótevőm fia egész tisztelettudó. Bár az édesapja így is problémázik, hogy nem 听话, de az apák... (2009.06.27. 15:10) Templom és a gyerekek

HTML

Szupermarket

2008.10.24. 15:22 | Flotador | 6 komment

Engem mindig érdekel, hogy milyen dolgokat lehet kapni más birodalmak boltjaiban, s természetesen nagy-nagy ország e téren különösen sok élményt rejteget a vándor számára. Igazából első nézésre teljesen úgy néz ki, mint bármelyik otthoni Cora, Tesco, Auchan stb, de ha az ember közelebbről megnézi az árukínálatot, akkor sok-sok furcsaságot talál. Sőt, igazából nincs is olyan dolog, ami nem furcsa. Heteket lehetne eltölteni egy ilyen árukínálat feltérképezésével. Készítettem egy kis fotósorozatot egy sietős megtervezett vásárlás teljesítése alatt. 

Szupermarketbe heti kétszer eljárok, mert bár van egy csomó bolt a campuson belül is, de csak itt kaphatóak olyan egzotikus dolgok, mint sajt (csak lapka meg háromszög), friss tej, sonka, sós kenyér stb. Egy hónapig bírtam ezek nélkül, de aztán rám tört az, hogy otthonihoz hasonló reggelit akarok. Szerencsére az itt tanuló magyar leány nem szereti annyira a nagy-nagy kaját, így már felfedezte a fél várost, hogy hol milyen nyugati élelmet lehet kapni, s mindig lelkesen újságolja az új felfedezéseit. A múltkor még mogyoróvajat is talált, ami nem Nutella, de azért mégis valami kenhető és édeskés. Aztán persze van egy csomó dolog, amit még szupermarketben sem lehet kapni (pl. izzadásgátló, igazi sajt, barnakenyér, igazi joghurt, kefir). De hát ez Kelet. És sokkal több olyan dolgot kapni, amit sehol máshol.

Nagyon nem is részletezném tovább, a szupermarket egy csodálatos és izgalmas világ minden felfedező hajlamú vándor számára. Elmesélni úgysem lehet, csak lefényképezni mindent. De időm nem volt sok, ezért csak pár dolgot fotóztam le. De azért készítettem képeket a pecsételőről és a mozgólépcsőmellettálló hölgyekről is. Képek itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://majdnembuszkevaros.blog.hu/api/trackback/id/tr68729824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felegar 2008.10.25. 14:24:00

Igazi Vifon leves (3perces zacskós) paradicsom így a képeket elnézve:) Kollégiumi élet elmaradhatatlan kelléke. :)

Flotador 2008.10.25. 19:33:07

Igen, hasonlóak. Imádják enni vonaton, mert forró víz mindenhol van.

uncle a 2008.10.27. 10:07:37

jó a kóla! :) meg a satisfaction satisfaction.

:)

orangeman · http://chengyu.blog.hu 2008.10.27. 13:11:03

Dani, nálatok ilyen olcsó a teknős???
Asszem odamegyek a szünetben.
Bár nálunk múltkor krokodil is volt a szupermarketben. Bizony, egész krokodil.
50 pénz volt egy fél kiló.

Flotador 2008.10.27. 15:45:16

Ahh, Jinanban nagyobb ám az árubőség. Én még itt krokodilt nem láttam. De legalább a gyümölcsnek van íze!

uncle a, teljesítetted 10 hozzászólásos szent kötelességedet, ezennel szabad ember vagy! De ez ne akadályozzon a további hozzászólásokban.

uncle a 2008.10.27. 15:48:19

atyaég!! képes voltál megszámolni?? Őrület.
szavamra, nem figyeltem erre, és egyik komment sem kötelességből érkezett részemről.
tehát jönni fog továbbra is, mert érdekes Kína minden kínja.
süti beállítások módosítása