Egy majdnem büszke város krónikája

Egy év eltöltése egy majdnem büszke városban, egy nagy-nagy ország nagy-nagy folyama mellett.

Friss topikok

• Abhinanda: Gyorsan kimentem a tetőteraszra megnézni, lemaradtam-e valamiről. De nem, India jól hallhatóan és ... (2009.08.06. 18:18) Kína egy újonc szemével
  • felegar: A múltkor, hála a Facebooknak, elgondolkodtam rajta, hogy mi az az 5 város, ahová önszántamból nem... (2009.08.05. 16:20) Ahh, szabadság!
  • ssüni: @felegar: Rob, nem csak te vagy irigy! :-) (2009.08.01. 19:11) Selyem
  • Abhinanda: Nézze, én nem értek se Tibethez, se a gazdasághoz, úgyhogy nem is tudok olyan nagyívű következteté... (2009.07.13. 21:36) Tibbat
  • orangeman: Az én Jótevőm fia egész tisztelettudó. Bár az édesapja így is problémázik, hogy nem 听话, de az apák... (2009.06.27. 15:10) Templom és a gyerekek

HTML

Süveg

2009.07.30. 20:05 | Flotador | Szólj hozzá!

Négy hét rohanás, szánkázás, sok ezer, sok tízezer kilométer vonatozás után leértünk a Cukorsüveghegyek közé. Korábban voltam már a tartomány hasonló jellegű vidékein, de most a főbb turistaattrakcióhoz mentünk. Igazából sok mindent nem is kell írnom erről. Megpihentünk három napot, nem csináltunk semmit, bicikliztünk, kirándultunk, hegyet másztunk, minden nap tízszer megáztunk, jó volt, szép volt.

Cukorsüveghegyekről képeket már mindenki látott. Ne úgy képzelje az ember, hogy van a folyó, mellette öt hegy, és ennyi. Ez egy hatalmas tájegység, napokig lehet úgy biciklizni és kirándulgatni, hogy csak cukorsüveghegyeket lát az ember mindenfelé. Jó vidék, tényleg arra van, hogy az ember kipihenje négy hét agyi és fizikai fáradalmait. Persze a végtelenségig maradni is unalmas, mi három napot adtunk magunknak.

Megtaláltuk a tökéletes szállást is. Jó áron kétágyas szobát, beépített fürdővel, ANGOL WC-vel, és a világ legaranyosabb házi nénijével, aki még puszta szeretetből a hideg és édes vörösbablevesével is gyilkolt minket. Az meg már csak hab volt a tortán, amikor második nap megjegyezte, hogy ja, látta a szobánkban a laptopot, van itt WIFI is. Az utolsó nap meg már kijelentkeztünk, csak a cuccaink voltak még megőrződve, de este elmentünkkor még lefürödhettünk. És a végén még titkos szoftvert is találtunk, amivel a Youtube és a Facebook is gond nélkül használható. Hála a Falun Gongnak. Úgyhogy teljes happy end volt.

De az út még nem ért véget. Folytattuk utunkat egy furcsa vidék felé, a Déli Kikötőbe, ahol gazdagok az emberek, bal oldali a közlekedés, szabadság van minden téren, más a pénznem és útlevélellenőrzésen is át kell jutni, mégis nagy-nagy országban van az ember.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.